مدیریت وب سایت

تجربه نوین برای مشتریان و سازمان

طراحی وب سایت

بینندگان مشتریان بالقوه شما هستند


در طراحی یک وبسایت نه تنها نیازمند ظاهری زیبا و کاربرپسند می باشیم، بلکه باید خواسته های مشتریان را نیز به عنوان یک اصل در نظر بگیریم. در واقع هنگام ساخت وبسایت باید به این مسئله دقت کرد که صرفاً یک بیلبورد برای اعلان محصولات و خدمات شرکت طراحی نکرده ایم بلکه وبسایت یک پلتفرم برای تعامل با مشتریان و بینندگان است. تعامل با سایت جنبه های مختلفی از گفتگوی زنده با مشتریان تا دیدن روند بازدید از سایت توسط آنها را در برمی گیرد.

مراقب برند خود باشید

دنبال کردن استراتژی و مفهومی که می خواهیم در ذهن مشتری ایجاد کنیم با چشمانی بسته امکانپذیر نیست، ما نیازمند دیدن واکنش مشتری به هر جمله و گرفتن بازخورد وی نسبت به هر عملی که در سایت انجام میدهیم داریم. کوچکترین تغییرات در سایت می تواند در نگاه مشتری به ما، تفاوت ایجاد نماید.

نگاهی که مشتری به شرکت ما دارد میزان موفقیت کسب و کار ما را تعیین می نماید.

Branding
کاهش هزینه کدنویسی

هزینه کدنویسی را به حداقل برسانید

تعامل موثر با مشتری نیازمند تغییرات بسیار زیاد و لحظه ای در سایت است. این میزان تغییرات نیازمند حجم زیاد کدنویسی است که هزینه بسیاری را متوجه شرکت می نماید.

ادو راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد تا بتوان با حداقل هزینه، موثرترین سایت را در زمینه تعامل با مشتریان داشت. طراحی سایت و تغییرات در آن به سرعت و در نهایت سادگی در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد.

تجارت الکترونیک

محل فروش محصولات شما بیشترین توجه را می طلبد

در تجارت الکترونیک با اینکه دسترسی دائمی به همه اجناس قابل فروش وجود دارد، ولی مشکلات خاص خود را نیز به همراه دارد. در هنگام خرید اینترنتی مشتری باید با تجربه منحصربفردی روبرو شود تا در خریدهای آینده نیز به این کار اقدام نماید. لذا داشتن یک تجارت الکترونیک موفق می تواند یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما بشمار آید. جذب مشتریان برای خرید، نگه داشتن، وسعت دادن و جلب وفاداری آنها به عوامل متعددی بستگی دارد.

زمان

ساخت سایت با چند کلیک امکان پذیر خواهد شد. بدین ترتیب اضافه کردن محصولات و بخش های مختلف به سایت لحظاتی بیش به طول نخواهد انجامید.

سریع

با تغییر محصولات نباید تغییر در نحوه نمایش آنها زیاد به طول بیانجامد. ادو این امکان را به شما می دهد که بدون فوت وقت این کار را انجام دهید.

Web Design

براحتی طراحی منحصر بفردی ایجاد کنید تا بهترین ویترین ارائه محصولات را به مشتریان ارائه نمایید.

سریع

مشخصه های مختلف محصولات مانند رنگ و اندازه را کنار آن بگذارید تا گشتن در میان محصولات هرچه آسان تر شود.

راهکاری یکپارچه

وقتی به دنبال یک راه حل برای تجارت الکترونیک خود هستید فقط به بخش مجازی قضیه فکر نکنید. بلکه توجه خود را به کل زنجیره ارزش تجارت الکترونیک معطوف کنید.ارتباط موثر درگاه اینترنتی با انبارداری، واحد حسابداری و صدور فاکتور و حمل و نقل ازپایه ای ترین نیازهای یک تجارت الکترونیک موفق هستند. همچنین وجود پورتال اختصاصی برای هر مشتری تجربه خوبی از خرید به مشتری می دهد. مشتری می تواند به صورت .سازمان یافته سفارشات و شکایت های خود را رهگیری، فاکتورها را دانلود و سفارشات را تا لحظه تحویل دنبال نماید

بازاریابی موثر

بخش قابل توجهی از فروش با راهنمایی های فروشندگان اتفاق می افتد. معرفی اجناس مرتبط، وسایل جانبی، اجناس با قیمت و مشخصه بهتر، محصولات ویژه و ... می توانند توجه مشتری را به خود جلب نمایند و در عین افزایش رضایت مشتری فروش را نیز به اندازه قابل توجهی افزایش دهند.

ادو به شما این امکان را می دهد که با معرفی صحیح و متنوع محصولات خود، تنوع لازم را به مشتریان عرضه نمایید.

وبلاگ

محتوا و اطلاع رسانی مناسب، پایه و اساس جلب اعتماد

بر روی تولید محتوا تمرکز کنید

به سادگی بنشینید و فقط بر محتوایی که می خواهید ارائه نمایید تمرکز کنید. پس از ایجاد یک محتوای مناسب بقیه کارها را ادو برای شما انجام می دهد.

ادو ابزاری مناسب برای طراحی وبلاگ به شما ارائه می دهد. این طراحی بدون هیچ زحمتی خود را با واسطه های مختلف دیجیتال مانند تبلت و موبایل وفق میدهد و مصرف کنندگان مختلف می توانند بدون هیچ مشکلی سایت و وبلاگ را در ابزارهای مختلف رصد کنند.

Responsive

بخش نظرات در پایان هر متن

ارتباط راحت با شبکه های اجتماعی

نوشتن حاشیه و تفسیر برای متون

website-blog-screenshot

استراتژی تولید محتوای خود را مدیریت کنید

دقت کنید چه چیزی را می خواهید با مشتریان در میان بگذارید. اخبار داخلی شرکت، روند جهانی در مورد محصولات و یا اخبار کلان در حوزه کاری شرکت، حوزه های مختلفی هستند که هر کدام تأثیر متفاوتی در مشتری ایجاد می نمایند. حال با توجه به کسب و کار و محصول، می توان تعیین کرد از کدام روش برای ارتباط با مشتریان باید استفاده کرد.

تالار گفتگو

با ذینفعان خود ارتباط مناسب برقرار کنید

جذب بازدیدکنندگان سایت

بینندگان بیشتری را به سایت خود جلب کنید.

با توجه به اینکه مطالب گذاشته شده در تالار گفتگو در موتورهای جستجو قابل رصد هستند، افراد بیشتری سایت شما را در هنگام جستجو خواهند دید. از طرفی مطالب شما در سایت بیشتر به روز خواهند شد و این امر باعث افزایش رتبه شما در الگوهای موتورهای جستجو خواهند شد.

نیاز مشتریان را از زبان خودشان بشنوید

نیاز مشتریان را از زبان خودشان بشنوید.

از طریق رصد گفتگوها و نظراتی که در تالارهای گفتگو مشاهده میکنید براحتی قادر خواهید بود نیازها را بررسی کنید. همچنین با متصل بودن سایت به سیستم آنالیز گوگل، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که متن خود را حتی بیرون از سایت خود نیز پیگیری نمایید.

نظرات و مطالب مهم را آرشیو کنید

نظرات و مطالب مهم را آرشیو کنید.

پرسش و پاسخ های مهم و ارزشمند را می توان با فشار یک دکمه، آرشیو کرد و در آینده مورد استفاده قرار داد.

با دادن اطلاعات لازم به مشتریان رضایت آنها را جلب کنید

وب سایت خود را به یک منبع معتبر اطلاعات و راه حل مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه هستند، تبدیل کنید. مطمئن شوید افراد جواب سوال خود را می گیرند و بی پاسخ از تالار گفتگو بیرون نمی روند.

راه اندازی این بخش راه حلی بهتری از ایجاد واحد سوال و جواب در شرکت می باشد. زیرا هزینه کمتری دارد و در عین حال مشتریان بیشتر با سایت درگیر شده و تعامل بیشتری ایجاد می نماید. این امر هم ترافیک سایت را بالا برده و هم می توان بازخورد بیشتر و بهتری از طرف مشتریان دریافت نمود.

اطلاع رسانی به مشتریان

شما هم به جمع 3.000.000 نفري ما بپيونديد!

دانلود کاتالوگ